6. augusta 2008

Ako bolo doma...

Vidim, ako sa prave podaktorym rozziarili ocka, ze konecne budu mat co citat..a to ma velmi tesi..vsak som si aj dala nacas, nebudem sa vyhovarat, na co, faktom zostava, ze po navrate z dovolenky na SR som sa vzdy radsej ulozila na zasluzeny odpocinok ako za pocitac..a tukat sa mi velmi nechcelo, ked je to prevazna napln mojej prace...ved cloveka potom uz aj oci a prsty bolia, no ved to mnohi poznate..avsak navela, dnes som sa premohla..to, ze tento prispevok je pisany s odstupom dvoch tyzdnov od dovolenkypredznamenava jeho strucnost v nacrtnutych prihodach z domova, lebo pomaly ale isto sa tie menej podstane vytracaju a zostava v spomienkach len to hlavne. Gro, ako by povedala moja maminka. Tak k veci.
Aby som zachovala aku taku kontinuitu, rozumej casovu naslednost, k minulemu prispevku, hoci si uz ani ja sama napamatam, o com vlastne bol, zacnem par dnami pred odchodom. Myslim ze som uz vyslovila tu myslienku, ktora mi vrtala v hlave predtym, ze co sa stane, ak sa Yeti neobjavi, a teda CIara nepride do prace cim skor. No a prave to sa stalo. Prehodili ma na druhu stolicku, ktora je omnoho zodpovednejsia, stresujucejsia a casovo narocnejsia. Ale vsak kedy sa narobim, ked nie ako mlada, ze??? Prave preto som sa nejako moc nebranila, napokon, co ine mi ostavalo a tak teraz vykonavam pracu Office Managera. Co sice znie celkom dost dobre, ale niekedy to veru nie je med lizat. Najma ked vela, velmi vela veci robim po prvykrat a nemam celkom jasnu predstavu, ako maju vyzerat alebo aky ma byt vysledny efekt. Ucenie sa za pochodu, tak to chodi. A tak sa ucim a robim chyby a ucim a tobim chyby..a ucim a robim menej chyb a tak dalej..tak som po dvoch dnoch v plnej pozicii, teda ked uz Nicola bola prec, mala toho nad hlavu a bola som rada, ze ma vobec pustili na dovolenku. Sice v miernom casovom strese sme vsetko postihali, pobalili, dopravili na letisko, dopravili na Slovensko a domov.
Vsetci to urcite poznate, ked pridete raz za cas domov, ste inym vzacni. A aj keby ste sa rozkrajali, jednoducho to nejde, stretnut sa so vsetkymi, ktorych by ste radi videli, zavolat vsetkym, ktorych by ste radi aspon poculi...Ale mozem zodpovedne vyhlasit, ze sme sa snazili a urobili co bolo v nasich silach. Nech mi odustia ti, na ktorych nevydalo..nabuduce mate prednost.. :))) Zacali sme uz v BA, kde sme si chvilku posedeli na obede s buducou mamickou pani Hybskou, pokracovali velkym stylom na Pohodu do Trencina, kde sme tento rok aj videli celkom dost hudobnej a inej produkcie (odporucam pozriet si film U mne dobry..zasmejete sa), okrem toho postretali kopec ludi a tym padom padlo sedem much jednou ranou, ako ludova povera hovori...samozrejme som stravila aj nejakycas doma, s rodinkou, ved doma je doma..a to sa neda nikde inde vytvorit, maminkina kuchyna, domace produkty, domaci vzduch, stara znama postel a nove parkety..it's good to be home...vylet na juh Slovenska bol tiez zaujimavy, a vdaka nie prave najkrajsiemu pocasiu sme sa venovali kamaratom a nie vylihovaniu niekde pri vode:) bud pozdraveny Samsung, Trnava a Krskany...nazad do rodneho kraja, este koliecko po ostatnej rodine, nevyhnutne nakupy prepotrebnych veci ako fernet, horalky, mily, deli, syry, dokonca aj nejaka studijna literatura sa priplichtila...No a v piatok sa nam este dostalo pocty, mali sme moznost obaja si uzit vyhliadkovy let na PD a okolim, aka parada!!!! Dakujeme ocinkovi!!!! Nastastie sa to obislo bez zdravotnych a inych potiazi, a zostalo len pri super zazitku a skvelychpocitovh..piatok sme este potom stihli aj klasicku lesno-hornu opekacku, volna priroda, to je naozaj vec na nezaplatenie, no a potom uz naozaj len zabalit, vyspat sa a hor sa nazad..juj, ako sa nam nechcelo...aj ked sme sa prisli opalit a nic z toho..stalo to za to, urcite ano...
Juch, ale uz si musim davat riadny pozor na prstoklad, ocka mi klipkaju, unava robi svoje. Vsetko treba davkovat v malych porciach, tak sa nebudem prilis vela rozpisovat. Podrobnejsi popis, co vsetko obnasa moja praca bude hadam mozno aj zajtra..Pitko je na sluzobke a tak mam pristup k PC :)) ale ako som uz povedala, nic netreba prehanat a tak dobru noc...
PS: Ak sa mi bude velmi chciet, mozno coskoro pribudne aj dake fotky..ja viem, ja viem, patri sa to..ale tak vsak no..!!

Žiadne komentáre: