30. augusta 2012

Den stvrty.

Den presunovy. Povodne sme tusim mali plan ist rovno z Philadelphie to Washingtonu ale tak ako vsetky plany, aj tento sme ‘upravili’ :) V tomto pripade sme to zobrali cez outletove centrum blizko Philly. A tak pocas prvej casti dna prevazna vacsina otazok znela ‘ake je to cislo’, ‘maju to aj v 00 petite’, ‘ako mi to sedi vzadu’, ‘kolko je tam zlava’ a tak podobne…venovali sme tejto destinacii nalezitu pozornost, asi 5 hodin a odchadzali kazda o niekolko dolarov lahsia a niekolko papierovych ci igelitovych (ze kde je ekologia!!!) tasiek ci tasticiek bohatsia..easy as that…

Druha cast bola ta presunova, dnes som sa odhodlala chopit sa volantu aj ja a tak po skusobnej jazde na parkovisku outlet sme sa vydali na 4-hodinovu cestu do hlavneho mesta. No a co uz pisat o jazde v aute..pocuvali sme hudbu, mlcali, debatili o vselicom moznom, ako musime prve, druhe, siedme spravit vecer, preco ludia v amerike nevyhadzuju smerovky, preco dve auta nemaju rovnaku formu spz-tiek ale kazde jedno ma svoju vlastnu, preco skoro nikdy neuvadzaju vzdialenosti do bliziacich sa miest a tak podobne…od vymyslu sveta a mysle…do hotela sme dorazili uz potme (rychlost zotmenia je tu nejako viac priamoumerna, len este neviem comu:)), ubytovali sme sa, potesili sa styrom hviezdam, nepotesili sa cenam ranajok a platenemu internet na izbe, ale zobrali vsetky mobilne pristroje a zisli to lobby, kde bol wireless zadara…sak co sa budeme, nie?? Skusili sme zabookovat ubytko v novom yorku, lebo sak by sa uz aj patrilo, tak uvidime, co z toho bude, ja som sa este sla namocit do miestneho bazena (sak ked uz je teda tu tak precoby nie), vyhriat kosti vo virivke, pokecat s nahodne prichodivsou pani v spomenutom relaxacnom zariadeni, vyliezt hore do izby, nejaka ta hygiena a dobru noc..ved zajtra mame pred sebou Washington!! Capitol, White House, FBI, je tam toho dost!! (a rano musim zbehnut do lobby a publikovat tohle psanii:))

Krasne sny!


Žiadne komentáre: