31. októbra 2007

..ako sa to začalo..ako sa to skončí..

..dve celkom zmysluplné otázky, no na odpoveď na prvú si už nepamätám a na druhú ešte neviem..môžem však opísať medzistupeň.. ten sa dá opísať ako parádny výbuch v našom trnavskom byte, množtvo krabíc, tašiek, sáčkov..všetko pripravené na zmenu dočasného pobytu...a k tomu ešte samozrejme letenka Bratislava- Dublin vo vačku a poriadna dávka nervozity zmiešanej s nadšením...
..ale pekne po poriadku..aby v tom bolo jasno..po dlhom rozmýšľaní sme sa rozhodli s mojím najdrahším, že sa pridáme k mnohým a zakúsime radosti a starosti života v zahraničí a konktrétne v Írsku. Preto sme sa konečne odhodlali, kúpili letenky, dali výpovede a teraz sa tešíme na to, čo nás čaká...dnes je náš posledný deň v Trnave, balíme všetko, čo sme sem za ten čas naznášali a v medzičase sa lúčime s Vami, našimi kamarátmi..(chcem sa poďakovať za všetky rozlúčkové supervečery v Trnave, Bratislave, Bystrici, Galante, Prievidzi......)
..celé to vypukne 13-teho novembra, kedy by sme vo večerných hodinách mali pristáť na dublinskom letisku a bude nás tam čakať (dúfam) kamarát, ktorý nám vybavil aj ubytovanie..v dome v satelite Dublinu nazvaného Newcastle, čiže staré známe Nové Zámky:) ..no a keďže som sa snažila už odtiaľto nájsť aj nejakú prácu, vytrvalo som posielala CVčka všademožne po okolí a nakoniec sa to oplatilo..skrátim to, výsledkom celého procesu bola pracovná ponuka v hoteli Marriott Johnstownhouse Enfield, na miesto recepčnej...kuk sem: http://www.marriottjohnstownhouse.com/ pre predstavu :) celkom to zodpovedá mojej smelej predstave nezostať len na recepcii, ale posunúť na niekam, v idealnom prípade vyššie :)..mám teraz taký menší problém, ako sa presuniem z bodu A do bodu B a síce z domu do práce, ale to bude asi lepšie riešiť na mieste..predsalen to aj s pomocou Internetu nie je práve najľahšia úloha..čo iné mi ostáva..stále si optimisticky vravím "uvidíme" ... dosť veľa vecí budeme pravdepodobne riešiť až na mieste, hihi, tešíme sa:)
a to by bolo nateraz asi aj dosť, nie?..však netreba prezrádzať na jediný raz :)))
a ak všetko dobre pôjde, mala by sem moje výlevy písať viacmenej s pravidelnosťou:)..

Žiadne komentáre: