19. júna 2008

Nadšenie a radosť...

..budem radšej držať na uzde, aby som sa neunáhlila...ale každopádne, tento týždeň sa niesol v znamení zmien. Teda aspoň jednej konkrétnej, a síce, bolo mi ponúknté miesto na pozíciu recepčnej/administrátorky pre manažment obchodného centra v Dundrume. Pre lepšiu predstavu si môžete kliknúť na http://www.dundrum.ie/, ale naživo je to miesto krajšie. Síce je to oslava konzumného života, má aspoň štýl a kus noblesy, a hoci v polovici obchodov sa iba tvárim, že si to môžem dovoliť, páči sa mi tam. Hlavne preto, že sú tam skvelí ľudia. Ešte som tam tuším nikoho nevidela zamračeného, teda aspoň čo sa manažmentu týka...ale hlavne, je to práca, akú som si predstavovala, že by som ju mohla robiť...a zatiaľ ma baví..hoci mám sem tam ešte problémy s tými telefonátmi, lebo všetky názvy dodávateľov a mená ľudí, čo tam volajú pravidelne ešte ani zďaleka nepoznám, ale tak hádam budem mať šancu sa ich naučiť.
Moja práca spočíva hlavne v uvádzaní príchodzích a zdvíhaní telefónu, preberania pošty, zakladania kopca papierov, a najnovšie aj vybavovania sťažností ohľadom faktúr, prepisovania minutes zo stretnutí a všeličoho iného. Zahŕňa to aj prípravu meetingovej miestnosti, odbehovania do tesca po noviny, mlieko, čaj a všeličo iné, a rôzne úlohy tzv. poskoka...ale nie...nechcem to nijako degradovať, baví ma to..cítím sa zodpovedne :)))))napodiv mám pocit, že som viac využitá(ako potenciál, tak ako celok) než to bolo v hoteli...čo ma samozrejme teší...Meditým som sa ten týždeň dostala ešte ďalšie dve ponuky, tak keby toto náhodou nevyjde, tak by bolo niečo do zálohy...sranda je, že končne pričuchnem aj k tej praktickej stránke ekonómie, za tie štyri dni som videla viac faktúr ako doteraz vôbec...hihi..dalo by sa mi ešte veľa písať a tom, aké to tam je, ale po a) ak si ma tam nechajú, tak bude na to ešte kopec času a po b) ak si ma tam nenechajú, tak to nebude už také zaujímavé..hihi, dúfam, že nebudú brať do úvahy, že denne tak 3-5krát opravujem kopírku, čo sa mi tam furt zasekáva nejaký papier...ale to naozaj nie je moja vina!!!!
Dobre teda..v piatok mi držte palce a nech to už dopadne ako chce, aspoň som sa veľa naučila..a pričmuchla zase k nejakej robote..idem buvať...zajtra treba vstávať...

1 komentár:

jancha povedal(a)...

Drahá priateľkyňa ...ja to tu tak rada čítam:)Tak vravíš, že kopírku zasekávaš? Ja som minule hodinu faxovala jeden dokument...a 3x sa to tam zaseklo:)) Nehovoriac o tom, ze kazím pocitace na pockanie... Momentálne mám okolo seba vystavaný, nazvyme to fortifikačný systém z papierov, a som zvedavá či ma príde niekto vyslobodiť.... Ale my to nevzdávame... :))) take care