1. apríla 2008

A je tu jar...


...začala Veľkou Nocou, ktorú sme strávili výletovaním, veď dokazujú to aj fotky na pravej strane (prosím upriamte k nim zrak..).Ako to na sviatky býva, tak sme museli mať aj návštevu: prišla nás pozrieť Helenka z Prahy, a bolo super..Hneď nám totiž bolo veselšie, mali sme s kým oslavovať a nepripadať si ako alkoholici :) a konečne byť aj trošku sprievodcami a nielen turistami. Na veľkonočnú sobotu sme si spravili NAJ-okruh. Pozreli sme si najvyššie položený bar a tým pádom aj najvyššie čapovaný Guinnessv Írsku, navštívili najvyššie položenú dedinu s najkrajšími umelými záhradami, a ešte najvyšší írsky vodopád. A stálo to zato...hoci počasie mohlo byť aj viac jarné(teda aspoň tie teploty), ale nám to nevadilo. Večer sme pospali ako mačence, však sme si zasúžili..v nedeľu už Helka odchádzala, tak sme stavili na domácke leňošenie a tak...v pondelok sme sa zase v osvedčenej dvojke vybrali na výlet, tentokrát k moru, však to bol veľkonočný pondelok, tak v znamení vody..Malahide je vlastne ešte súčasť Dublinu a je to veľmi pekné mestečko s krásnou plážou, teda nielen jednou..a stredovekým hradom..bolo to príjemné, zase niekam vypadnúť a niečo pekné vidieť..
A bolo po sviatkoch..ani neviem ako..ale aspoň som si skvele oddýchla, keď už mi konečne šéf udelil voľno na víkend..teda dokonca predĺžený. A znovu do roboty, ktorá ma už vôbec neteší tak ako predtým, a keď som si to celé nechala uležať v hlave a rozobrala zo všetkých strán, vyústilo to do toho, že som v sobou povedala šéfovi, že končím. Do týždňa mu dám vedieť konečný dátum a bude to tak to troch týždňov. Z toho logicky vyplýva moja súčasná činnosť, a síce snaha o nájdenie novej roboty. Všetci vieme, že to nejde ľahko a inak to nie je ani v mojom prípade, ale tak ešte som len začala a som optimista. Veď kto hľadá...nájde. Preto mi želajte šťastie a držte všetky palce. Idem pokračovať...

1 komentár:

jancha povedal(a)...

Ako by povedal Alinko Krasňanský ...ááále no NE! predsa si napísala? Prajem ti vela energie pri hladani novej prace, sily prijimat pozitivne i negativne odpovede... a hlavne dalej vela tej spokojnosti, ktoru si pocitovala doma:)))
ajéém vit júú:)))