7. augusta 2008

Monthly report and co.

Čuduj sa svete, ale predsa len sa mi asi podarí napísat dva príspevky po sebe..ale tá diakritika ma tu hnevá, tak to bude bez nej..aspon nateraz...o com bude nasledovny prispevok je znalcom anglictiny jasne..o praci..
Popisem Vam strucne (lebo zase sa mi chce spat), v com moja terajsia praca spociva. Rano, ked sa s rozlepenymi ocami dopravim na Kubkovi na parkovisko a nejako prezijem zavan cerstveho vzduchu, casto sprevadzaneho dazdom, vrutim sa do nakupneho centra a zamierim si to rovno do Tesco. (Ano, aj tu je.) Kupim ranajsie noviny, mlieko a nejaky chlebik, pripadne susienky a ine potrebnosti do kanclu..potom sa presuniem na svoje pracovisko:) teraz uz sedim pri okne s celkom zelenym upokojujucim pohladom, takze parada..pracovna doba mi zacina o deviatej, ale ako sa patri, tak som tam vzdy skor. A ako sa patri, do deviatej ani prstom nehnem. Spravim si cajik, alebo naberiem vodu, spapam ranajky, vsetko v pohode. Je to totiz viacmenej jedina pokojna chvila dna. Potom sa zacina kolotoc, ktory len tazko spomaluje, nieto este zastavi sa. V ramci tyzdna mam niekolko hlavnych uloh a vela vedlajsich :) Tyzdenny report, listy najomcom, ze zase sa nedrzali stanovenych otvaracich hodin, posielanie roznych informacii roznym ludom, tlacenie relevantnych materialov a ich zakladanie kam patria..okrem toho priebezne cely den kontrolovat riaditelove e-maily a riesit, co viem a posunut dalej, co neviem. Sice sa to nezda vela, zaberie to pekne vela casu. Hlavne kym sa prepracujem tym kvantom e-mailov, ktore sefovi chodia. K tomu este moje vlastne, telefonaty rozneho charakteru....no a tak sa zabavam cele dni. Malokedy sa mi podari skoncit o planovanej siestej hodine, lebo to sa akurat sef vracia z mitingov a preberame e-maily a co treba s nimi urobit, komu odpovedat, komu sa ospravedlnit a tak dalej...okrem tohto je este moja oblubena zabavka prepisovanie z diktafonovych pasok. Neprajem nikomu. Keby to bolo v slovencine, nemam s tym problem. Teraz vsak, okrem nadavania na fakt, ze neviem stale pisat desiatimi prstami, mam problem pri rozumeni, o com vlastne dotycny na paske toci. Bud je to nezrozumitelne, alebo je to prilis rychlo, alebo je to slovo, ktore vobec nepoznam. A tych je dost. Na mojom prvom prepise sa sef dost zabaval a ani sa mu necudujem. Ale tak no: stroke, hyphen, inverted commas, dash...no a to ma kto vediet, ze su to vsetko interpunkcne a ine znamienka..vsak to som sa ja v zivote neucila..ale tak za pochodu..a za pochodu sa tiez ucim vsetky finty vo Worde, Exceli a tak podobne. Dnes som sice trcala v robote az do pol deviatej, ale aspon som uz majster v hrebenovej vazbe mesacnych vykazov...naozaj sa ucim kazdou minutou..co je uplne skvele...vsak preto som to prijala, no nie??? K tomu vsetkemu mam na starosti aj staranie sa o to, aby cela kancelaria vyzerala k svetu a nie ako bojisko..co je tiez niekedy obtiazne. Plus vsetko co sa tyka kancelarskych potrieb, archivacie dokumentov a technickeho vybavenie konferencky...najde sa vela veci, o ktorych si vsetci myslia, ze ich mam na starosti a zrazu ich aj mam!!!Ale stale si hovorim, ze mi to na nieco bude..No a ako som povedala, casto sa vraciam domov neskoro a tak unavena, ze namiesto toho, aby som si znovu sadla za PC, tak si radsej pustim hudbu a lahnem si, nech sa telu dostane, co si zasluzi...takto berte ako vysvetlenie, keby sa nikomu neozyvam alebo vytrvalo ignorujem...na skype som nebola ani nepamatam..v robote sa mi neda nainstalovat, ale aj tak by som nemala asi cas..:) a nech toto vsetko znie akokolvek negativisticky, mam svoju pracu rada a chodim tak kazde rano usmevom. Neviem, ako dlho mi to vydrzi, ale dufam, ze dlho :)
Vsetkym prajem vela pracovnych uspechov a nezabudnite, zajtra je predsa piatooooooook!!!!!

1 komentár:

Ales Solar povedal(a)...

Vsetko najlepsie k narodeninam :).Ak ujo skype neklame,tak dnes oslavujes.Juhuuuu....Prajem ti len to dobre. Ales