23. augusta 2008

Týždeň prešiel...

..čo prešiel, utiekol ako voda a ani som si to nestihla všimnúť...možno práve preto, že som nič podstatné neurobila, neviem, nejako moja produktivita tento týždeň, no nič moc, dalo by sa povedať. Možno sa mi to zdá, ale tak každý pozná dni, kedy sa pozrie na hodinky ráno a potom až chvíľu pred odchodom a má pocit, že užitočnosť zostala kdesi pozadu. Ale nevadí. Ale inak to bolo zaujímavých sedem dní. Zase som sa niečo naučila, napríklad že niektoré veci sa vyšiešia sami od seba a ušetrí sa tým čas, ktorý by sme strávili nad hľadaním riešenia, že iné veci trvajú oveľa kratšie ako si myslím a mám ich urobené skor ako sa stiahnem dvakrát zamyslieť, kedy si na ne nájdem čas, (ešte aj že garníža sa povie pelmet a galantéria haberdashery, ale to nie je tak zaujímavé:) a tiež že sa neoplatí plánovať si skorý odchod z práce, lebo vždy keď si ho naplánujem, nestane sa tak. Ako vo štvrtok. Šéf si udelil voľno a tak som sa tešila, že vypadnem s úderom šiestej. To by však servisný technik nemohol prísť o trištvrte na šesť. Odišla som z kanclíku o siedmej a na parkovisku ma ako bonus zabitého dňa čakala fungl nová žiarivo žltá papučka na aute...nevedela som, čo od radosti. ..ale žiadna dráma, jeden telefonát a vyriešené..eštežš viem, komu mám volať:)bola som neoficiálne vyhlásená za držiteľku rekordu v udelení "posledných výstrah"..až napokon niekoho prešla trpezlivosť a neodolal...papuču mi dával dole sám šéf parkovísk v celom Dundrume s malou poznámkou, "my sme nevedeli, že si to ty"..odporučil mi, kde mám parkovať tak, aby mi dali pokoj a ja som sa s previnilým pohľadom párkrát poďakovala a odfičala domov...hihi..večer sme to ešte išli zapiť(to bol zase nápad, vo štvrtok), ale všeko dopadlo v pohode, zaspali sme ako mačence a ráno znovu do roboty..ešte som obdržala dva súcitné telefonáty a odporúčnia, kde sa ešte dá parkovať bez pokuty či papučky..akí zlatí ľudia (no nemohli mi to povedať skorej?)..a tak uvidíme, ako sa to vyvinie:)
..aj dnes, v sobotu som bola v práci, nadrábať septembrovú svadbu, aby som si nemusela mínať dovolenku, a celý deň som sa prehrabovala v papieroch a robila poriadok..ako v sobotu :)ono to bol celkom v pohode deň, v kancli nikoho, pokoj a mier a fun radio na plné pecky..nikto neprotestoval..porobila som si, čo som si zaumienila a tak som sa aspoň konečne cítila trochu užitočná :)..zajtra sa chystáme na Festival svetových kultúr do Dún Laoghaire, ale uvidíme podľa počasia, lebo to, čo sa momentálne deje za oknom ma nijako nepresvedčuje o tom, že by som tam mala ísť. Dúfam, že sa to vyjaší a bude aspoň nejako prijateľne. To bola celkom sranda, počúvať funko a hlavne predpoveď počasia...tu za oknom tak max 12 stupňov a dážď a doma 27 celziových...na porazenie...ale, naša voľba to bola, nesťažujem sa. Čas sa pomaly blíži k hodine vhodnej na nočný odpočinok, budete sa musieť uspokojiť s tými pár riadkami...opatrujte sa a užívajte tých 27!!!

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

taky maly tip: www.radiofm.sk ;)