21. septembra 2008

Novinky na ostrove...

..viem, že už som to tu dlhšie neobnovila, ale to sa budem snažiť teraz napraviť...bude to asi len heslovite, vzhľadom na to, že posledný príspevok som sem dala pred mesiacom...
..začnem poslednými týždňami v práci, boli totiž hektické, viac než by bolo normálne príjemné. Ciara, teda starý známy Yeti, bola zase na maródke, čo znamenalo, že jeden týždeň som robila prácu za dvoch, teda za dve..a väčšia časť bola tá jej, čiže moje výkazy a všetko ostatné stáli..a potom sa to ťažko dobieha..na ďalší týžden sme si už zohnali pomoc, Alma, dievčina z agentúry, ktorá bola veľmi šikovná, a vďaka tomu mi nezabralo veľa času vysvetliť jej podstatné veci a zaučiť ju..bola to pomoc, ktorú som potrebovala..aby som si konečne mohla dorobiť svoje veci..a tak sme si tam nažívali..Jayne a Lou, obe naše marketingové kúzelníčky odišli v rovnaký čas na dovolenku a tým pádom sa na dva týždne zrušilo naše marketingové oddelenie, alebo teda sa presunulo, hádajte kam, na mňa..ale ja som vytrvalo všetkým tvrdila, že naozaj im nemožem pomôcť a musia počkať, kým sa tie dve vrátia..a skoro všetci mi to aj uverili...však kto by neveril môjmu milému úsmevu :))hihi..

okrem toho, počas ich neprítomnosti sa museli odohrať najnabitejšie dva týždne, čo sa akcií týkalo..9teho septembra sme amli veľké rošambo v našom divadle, za účasti ministerky, hlavného dôležitého pánka z miestnej samosprávy, a veľa ďalších, vrátane tlače, rozhlasu, no proste techtle-mechtle. Išlo o to, že sme do médii oznámili vytvorenie 444 nových pracovných miest, čo sa v momentálnej dobe recesie veľmi počíta..Týžden som sa iba učila, ako vyslovovať tie ich tituly, An Cathaiorlech a An Tanáiste (kgachírlach a ntóništha)..a pani ministerka mi dokonca podala aj ruku..no také čosi...ale napokon všetko probehlo v najlepšom poriadku, žiadne veľké kiksy, média boli potešené a v dobrom nás potom ešte prepierali zo tri dni..to bolo v utorok, v štvrtok som si dala záležať na mesačnej správe a hneď ako som zviazala potrebné množstvo kópii som frčala domov, pripraviť sa na piatkový odlet domov..išli sme totiž na Hankinu a Ľubkovu svadbu..Mirko letel už v predstihu, v utorok, je podľa pôvodného plánu v piatok..skoro sme to ani nestíhali, lebo sme leteli domov ja aj Kaktus, a mal nás viezť Bando, ale páni bratia si akosi zabudli nastaviť budík, tak sme mali ráno fofry..napokon však všetko v najlepšom poriadku..
po prespatej ceste a s trochou bolesti v krku som pristála v Bratislave, kde ma už čakali moji milovaní rodičia a tak sme nelenili a fujazdili domov..tak sme ale zakecali, že sme prešvihli výjazd z diaľnice a neplánovane si urobili menšiu vyhliadkovú trasu, ale stálo to za to, vidieť všetky tie známe miesta, slovenskú prírodu, pohaldenie na duši..a tá sa hneď zapĺňala radosťou, pokojom a šťastím..byť doma, hoci len na pár chvíľ bolo úžasné..to jedno popoludnie, ktoré som strávila s mne milými ľuďmi ma nabilo skvelou energiou..

v sobotu ráno sme už vyrážali na Záhorie, kde sa konala spomínaná svadba, a keďže bolo ešte čo to vybaiť a zariadiť treba, tak sme šli už o ôsmej ráno..dospávali sme v aute, kochali sa okolitou prírodou, slovenskou krajinou a krásnym počasím..vďaka skvelej organizácii a presnému itineráru nenastali žiadne časové posuny a šlo sa podľa plánu..ubytovanie v hoteli, pripravenie svadobného daru(veeeeeeeľa veeeeeeeľmi dobrého víína...), úvodný guláš, načančanie sa do príslušného gala, presun k neveste, odobierka, obšerstvenie, obrad...nevesta bola prekrááááásna, neuveriteľne jej to svedčalo a ženíchovi tiež, obaja boli krásni a hlavne vyzerali tak šťastne ako nikdy, očividne žiadne stresy, ale naplno si to užívali..ako to má aj byť, veď to bol ich deň..a teda potom aj trošku náš, lebo sme im trošku tej pozornosti ukradli..stalo sa to veľmi prosto..medzi neviemkoľkým skvelým chodom a popíjaným kolom si ma Piťko odviedol nabok, kľakol si predomňa a dal jednoduchú otázku, ktorú doprevádzal prsteň..a hádajte, čo som odpovedala...áno, predsa...!!!teda po miernej pauze, kedy som sa spamätala z prekvapenia...ale potom nastala zmes šťastia, nadšenia, sĺz radosti a uvedomenia si..:))) a išli sme sa o to podeliť s ostatnými..tak sme teda mali čo zapíjať...svadba to bola teda vydarená, všetci sa skvele bavili, jedli, pili, spievali a tancovali...išli sme medzi poslednými, tak pekne unavení ...

na druhý deň sme sa presunuli z hotela k Hurbanovcom, teda teraz už napoly aj Paradovcom, kde oslava pokračovala, postupne sa niektorí porozlučovali, a poodchádzali ešte užiť si zvyšok nedele..my, keďže sme boli trochu cezpoľní, my sme ostali, aby nás Hanka s Ľubkom v pondelok ráno odviezli na letisko (samozrejme s jednou batožinou navyše, a to nemyslím prsteň, ale batoh mňamkových domácich dobrôt a svadobnej hruškovice..:))a tak sme sa po tomto krátkom víkende doma znovu ocitli na írskej pôde, v našom druhom domove na čas neurčitý...

a ako sme trávili týžďen po návrate a hlavne úžasne krásny víkend, tak o tom až nabudúce, milé deti..lebo zajtra treba do roboty vstávať a teda teraz spať ísť..do skorého čítania...

1 komentár:

Ales Solar povedal(a)...

Gratulujem a prajem len to najlepsie. Zazila si urcite jeden z najemotivnejsich tyzdnov svojho zivota, nech ta teda cakaju uz len krajsie a krajsie :)