14. decembra 2008

Zavítala pani zima...

...aj na zelený ostrov írsky...a čo to znamená v praxi? Asi toľko, že stále častejšie musím oškrabávať námrazu zo žltého diabla(ozaj, som spomínala, že mám nové auto?=teda nie celkom nové a je to aj nejaký ten piatok, čo sme ho kúpili, ale tak aj blog som trochu zanedbávala...), šoférovať musím v rukaviciach a aj sa treba lepšie babušiť, keď sa idem prejsť..no proste zima..a aj na írske pomery..uvidíme, ako to pojde ďalej..keď včera prišiel účet za plyn, všetci by sme uvítali jar čím skôr..ale ešte predtým sa tešíme na Vianoce!!!Tu sa síce zvianočnieva už asi mesiac, ale predsa, pre nás to prichádza až teraz..tie dva-tri týždne pred...nakupujeme darčeky, vymýšľame, už som začala aj s vianočnou výzdobou..kúpila som si vianočnú ružu a škoricovo-mandarinkové potpourri, tak nám to už v izbe vonia...stále sa pohrávam aj s myšlienkou napiecť medovníky a po minuloročnej viacmenej vydarenej skúsenosti tak asi aj urobím..a dám vedieť :) ..
To, že idú Vianoce je najviac cítiť u mňa v práci.. keďže je to obchodné centrum, tak sa to ľudmi len tak hemží..ale ani správy neklamú a recesia tu je..ono veľa sa ľudí premelie, ale nakupujú veľmi rozumne, je ťažko ich presvedčiť a obchodníci robia, čo môžu, aby ich prilákali..samé zľavy, výpredaje začínajú už teraz a nie až po Vianociach, idete cez mesto či náš Dundrum a nie je jedného výkladu bez veľkého plagátu Sale...veru, ekonomika utrpela...a je zaujimavé sledovať to z pohľadu predajcu a nielen konzumenta..to, že idú Vianoce značí aj vyšší nápor na nás a viac práce, musíme sa obracať..človek by si myslel, že keď tam robím, tak len po obchodoch behám...môžem však s čistým štítom oznámiť, že to má veľmi ďaleko od pravdy..väčšinou sa celý deň nepohnem z kanclu, toľko mám roboty..a keď už aj niekam na chvíľu vypadnem, tak ma to onedlho prejde, lebo predierať sa cez tých ľudí, na to treba mať náladu...
Minulý týždeň sme si spravili cez víkend výlet do centra Dublinu, že nasať atmosféru..ale teda poviem vám, radšej mám menej zaľudnené priestranstvá...highlightom dňa bola obedovečera v Czech Inne, tá údená šunka, kapusta a knedlík padli velice dobre po tom maratóne...
appropo, šunka..pred pár dňami stiahli z pultov všetko írske bravčové mäso.. a keď vravím všetko, tak myslím všetko...mäso, šunka, klobásky, komplet..som si šla kúpiť dačo na raňajky a skončila som s rybacou konzervou..našli totiž dioxíny v nejakých vzorkách a bol prúser..o dva dni mali stiahnuť aj hovädzie, ale nakoniec to neurobili...vďakabohu..však ja ako v pohode ryby a tak, ale stále..a aj kuracie sa preje.. :) ale už sa to upokojilo, tak uvidíme..


..síce som nepísala od novembra, ale to aj preto, že sa máme v podstate stále rovnako (dobre) a niet sa na čo sťažovať...teda okrem toho, že mi medzičasom odišlo ďalšie auto do kremíkového neba, museli sme sa trochu uskromniť, aby sme si mohli dovoliť ďalšie, ale tak také veci sa stávajú..uznávam, že mne o čosi častejšie ako ostatným, ale tak aspoň sa stále učím..pred rokom som toho o autách veľa nevedela a dnes sama seba občas prekvapím..
A vlastne veď o tom to celé je, o učení sa..o poznávaní nových vecí, rozširovaní obzorov, skúšaní nových ciest..veď preto sme sem predsa prišli...veď len moja angličtina je 100 a jedno odkedy sme tu..minule si ma šéf doberal, že chce aby som hovorila tak ako na začiatku, lebo teraz mu už skáčem do reči :))))) ozaj, keď som už zase pri práci, dohoda a zmluva bola, že na pol roka, dokiaľ sa nevráti Nicola, ale veci sa vyvinuli inak a moja snaha bola ocenená a nechajú si ma aj v novom roku..čo je super, lebo v momentálnej ekonomickej nálade prísť o prácu by nebolo bohviečo..a v pondelok sa schvaľujú vianočné odmeny..tak uvidíme, či niečo bude..alebo len o jeden drink naviac na vianočnej party :)))...


..tento príspevok dopisujem asi tak na trikrát..čo je znamenie, že už ho musím odoslať, lebo si ho s mojím šťastím zmažem..:)
A tak Vám poprajem pohodové vianočné prípravy, málo stresu, veľa dobrej nálady a super nápady na prekvapenia:)




xxx

Žiadne komentáre: