4. januára 2009

Vitame novy rok...

A ako tak cas plynie, zrazu uz nepiseme na datume osmicku, ale deviatku na konci..ale ved zmena je zivot, no nie?
Sviatky utiekli ako voda, mozno prave preto, ze boli take skvele..vianocovali sme v Navane, u Pekty a Jurka..a verte, neverte, boli aj oplatky, aj kapusnica, aj salat s rybou..ozajstne slovenske Vianoce a vdaka super kamaratom, aj so salonkami a skvelou naladou..a aj pernickami(ano, nakoiec som ich napiekla..a celkom vydarene..hoci na prvykrat boli asi lepsie)..a k tomu s kopou darcekov!!!Museli sme vsetci poriadne posluchat..Jezisko bol veru bohaty a tak sa este teraz vsetci vytesujeme..najma na buduci stvrtok sa budeme..teda aspon ja, lebo som dostala vstupenku na Lord of the Dance, co dufam, nikomu nemusim vysvetlovat co je..ideme na kultuuuuru!!!Tesim sa...
Takze sme vianocovali pekne v teple, so slovenskymi rozpravkami a vsetkym, ako sa patri. Na Stefana sme vsak odisli, aby sme urobili take male prekvapenie aj doma, a sice nasadli na aerloplan a dostavili sa na tyzden domov..privitali nas celkom slusne minusove teploty, vyradostene tvare a vsakovake vianocne dobroty...ja som sa najviac tesila na rodinku a tu rodinnu pohodu, ktoru si stale pamatam v spojeni s Vianocami..a tiez na lyzovacku!!!ved trochu popretahovat kosti by sa veru ozaj patrilo..cely cas pred Vianocami sme sa iba len tak motkali, ziaden pohyb, nic, no vsak to aj tak potom vyzeralo...po dvoch dnoch lyzovania moje cele telo stonalo, a ziadalo si oddych..:))ale na lyziach a bezkach bolo skvelo..co na tom, ze slovenske sluzby este stale maju co dohanat, Vianoce su predsa sviatky pokoja a tak sme to prehliadli...
Napriek absencii planovania z jednoducheho dovodu(chcela som byt hlavne doma), predsalen sa mi podarilo stretnut sa s par ludmi, ktori su mi drahi..a o to lepsiu naladu som mala.. Lucka, Veja, Maja, Januska, Hybski- vsetcia tria, no radost...a hoci nie vsetkych som stihla, ved tyzden ma len sedem dni, ale to vzdy tak byva..preto sa mozem tesit na dalsiu navstevu doma..
..Silvestrovali sme tiez veselo, na Pocuvadle, v Stiavnici..sice kratko, ale o to intenzivnejsie..odratali sme novy rok a novu menu...
Veru ubehlo to ako voda..sedem dni je stale len sedem dni...ale..baterky dobite na plny vykon a tie sa len tak rychlo nevybiju...
Vratili sme sa nazad do reality..do studenej reality dni...totiz po prichode do Saggartu sme zistili, ze nemame plyn, este stale zatial z neznamych pricin..a tak cakame a mrzneme..a ako to byva, cez vikend nic nevybavis..a tak dnes hadam ani z postele nevylezieme...:)do troch svetrov a troch diek zababuseni..uzivame si seba...

Pekny novy rok a vela ludskeho tepla prajem!!!

Žiadne komentáre: