30. augusta 2009

Slubeny...

Dufam, ze na radost mnohych som si nakoniec nasla trosku casu a aj chuti a rozhodla sa napisat nejaky ten clanocek..na rozdiel od predoslych prispevkov je tento bez diakritiky a to ma jeden velmi mily dovod..a sice ze na mojom novom netbooku este nemam nainstalovanu slovencinu...(ono aj tak to bude sranda bez tych popisanych tlacitok..ale tak co uz)...veru tak, urobila som si radost a aj vdaka mojim hodinam anglictiny som si kupila novucky samsung nc10. A kto nevie, ako tento maly mily 10palcovy netbook vyzera, klikne sem. Luubi sa?? Lebo mne velmi....
Ale mozno by som mohla zacat od zaciatku..alebo teda aspon s kratkou rekapitulaciou od posledneho plnohodnotneho prispevku..teda od februara..uff..to bude spominania...no lebo vsak od jari sme boli v meste lasky Parizi..v Spanielsku..na Slovensku...a aj na viacero krasnych miestach tu v Irsku..alebo v tom Severnom..fotky sa sem tam sporadicky objavili na facebooku, takze vsetci, co mozte, treba si kliknut na fotoalbumy mojej lasky;))
Samozrejme, ze na vsetkych tychto miestach bolo uplne skvele a paradne sme si to uzili..ved o to ide...aj napriklad tento vikend sme nezahalali a vikendovali sme akcne...boli u nas na navsteve Jurko s Petkou, a tak sme v sobotu mali "girls day out" a "boys day out"..pekne separatne, aby sme si od seba oddychli...my sme s Petruchov zamierili do RDS(rozumej nieco ako dublinska incheba) a Ultimate Girls Day Out...no proste cisto babska jazda, s modnymi prehliadkami, mini skraslovacimi kurami, zaujimavymi ludmi, vzorkami a nakupmi za rozumnu cenu;)) sranda bola...chalani boli zase vo svojom zivle a boli zase raz odskusat sklicka fotograficke...uvidime, co z toho bude...navecer sme sa podujali na particku golfu...hihi..ako pekne honosne to znie..chalanom to islo, nam dvom uz o cosi menej, ale tak nic co by sa treningom nedalo zlepsit, ze??? no toho treningu by to v mojom pripade muselo byt dost, lebo vsak jamka na 8 uderov?no ziadna slava..
po golfe sme zasli na jednu pintu a potom pokracovali doma...kuracie kridelka, oriesky, salatik, vinko a tequilka...no co viac si clovek moze priat...
Dnes, v nedelu sme zase po roku isli skulturnit na Dún Laoghaire Festival of World Cultures...vela dobrej hudby, este viac dobreho jedla a vela ludi...pocasie nam trosicku neprialo, mrholilo a aj par krat pekne sprchlo, ale inak sa dalo...po par hodinach chodenia, vonania, pocuvania, nakupovania organickych hrusiek sme sa citili dost unaveni na to, aby sme si to este odkracali spat k zltemu diablovi a odplachtili domov...a tak si tu teraz vecer sedime, pracka dopiera to co cez vikend nestihla, v pc bezi dalsia cast mentalistu a m.a.s.h.u a chystame sa na dalsi pracovny tyzden...
A kedze cas pokrocil, o tom, ako som sa prihlasila do educogymu, ako ucim anglictinu alebo co nove v Dundrume, tak o tom az nabuduce...tak dobru noc, dobre rano alebo akakolvek cast dna nasleduje...;)pac a pusu..

Žiadne komentáre: