5. septembra 2009

Three...

Polievocka navarena, bielizen vyvesena, umyvacka riadu na plne obratky, vinko naliate v pohari a hudba pustena...prijemny sobotny vecer, ba co viac, este aj vola napisat par dalsich riadkov na opat opraseneho medvedika...
..este stale sa vytesujem zo svojeho noveho netbooku, vlastne teraz asi prvykrat tak poriadne, lebo od kedy som ho kupila, tak som ho poriadne ani nezapla...a tak si teraz tukam o sto sest....
..ako mozno napoveda nazov, tak chcem pisat o troch veciach..dve som uz slubila minule, no a ta tretia sa vyskytla sama od seba...ale pekne po poriadku..
..minule som spomenula, ze som zacala chodit do posilnovne a ucit anglictinu..zacnem teda s tou anglictinou..jednoducho a prosto, raz rano ma kolega v robote oslovil, pomimo bezneho ranneho pozdravu, ci som uz niekedy doucovala anglictinu..no a ja som odpovedala ze nie a preco?..no preto, lebo on, jeho kamarat a priatelka hladaju niekoho, kto by ich ucil..a tak som povedala, ze si to necham prejst hlavou..to uz bolo peken davno..nejako sme to nechali dozriet, az teda napokon sme sa dohodli, ze to teda vyskusame...no a slo to celkom fajn hned z pociatku..najprv som mala ziakov dvoch, Andreja a Jula, ktory ale neskor odisiel nazad na SVK a tak bol chvilu Andrej sam (nemohol sa ulievat), no a uz par tyzdnov mam ziakov troch..jedna dvojica z nedalekeho Stepasideu, Janka a Peter, sa chceli pridat a tak sa aj stalo..a tak teraz mame hodiny kazdy stvrtok vecer, dve hodinky, venovane gramatike, konverzacii a vsetkemu, co chcu vediet...a musim ich pochvalit, su sveli ziaci, vzdy pripraveni, s entuziazmom a zaujmom ucit sa, co je potom ovela lahsie...a tak sme uz prebrali dobrych par lekcii a mali dokonca aj skusobny test..;)) pre mna je to urcite skusenost a aj nieco nove, nova vyzva..a to ja rada...;)) a aspon ked sa vratim domov a budem sa velmi nudit, tak to mozem skusit aj tam, hihi;).. a okrem toho, prijem z tejto cinnosti vyrazne prispel k poriadeniu si mojho maleho bieleho fesaka...takze obojstranna spokojnost dufam...
..jednou z dalsich vyziev poslednych tyzdnov bolo moje rozhodnutie konecne spravit nieco s mojimi rastucimi rozmermi ako neblahym dosledkom nezdravej stravy a vyznamneho nedostatku pohybu...a tak som sa prihlasila do Educogym-u...kto chce, moze si precitat a pozriet obrazky tu. ..v podstate ide o to, ze educo je iny pristup ako v klasickej telocvicni..program zalozeny na uprave stravy, treningu zalozenom na dopredu booknutych casoch kazdej session, jedneho komplexneho posilnovacieho stroja a hlavne osobnom pristupe trenera ku kazdemu jednotlivcovi..cize nie je to bezcielne pohybovanie sa v posilnovni bez toho, aby clovek s mojim nedostatkom skusenosti vedel, co ma robit a tak...na program sa mozete prihlasit na tri mesiace, pol roka alebo rok..a kedze to bohuzial nie je lacna zalezitost, tak som si dala darcek k narodeninam a zaplatila si trojmesacny trening...pocas prvych 12 dni je trening velmi intenzivny a zalozeny na usili primat vase telo k spalovaniu tukov....pocas prvej uvodnej konzulatacie kazdemu jednemu odporucia ako si ma upravit jedalnicek, a vlastne vas daju na vysokotucnu a vysokonutricnu dietu s cielom nakopnut vas metabolizmus k lepsiemu..a tak som sa dva tyzdne napchavala syrmi, vajickami, avokadom a staekami...vobec nie zly zaciatok, ci???..co sa vsak jest nemoze, to su akekolvek uhlohydraty, kedze cielom je zastavit zbytocnu produkciu inzulinu pri vysokej produkcii krvneho cukru..alebo tak nejak..no proste a skratka, ziadny chlieb, cestoviny, zemiaky, strukoviny no a samozrejme sladkosti...ale inak mozem vela veci jest ;))hlavne veeeela zeleniny, cerstvej, varenej, pecenej, no proste na kazdy sposob...po tych uvodnych 12 dnoch sa prechadza na naopak nizkotucnu dietu, prida sa ovocie a mliecne veci...cize kazda zmena dobra...a tak teraz papam vela ovocia, zeleniny, rybiciek, kuriatka a psst, dokonca som sa nechala prehovorit na mliecny proteinovy shake...;))).. co sa cvicenia tyka, tak to je kazdy krat len 20 minut, cize za pol hodinu som pridena, odcvicena aj odidena, co je uplne super...a kedze je ich nova pobocka v Dundrume, tak to tam mam presne 4.5min kym pridem z officu..;))co ma vela vyhod, vskutku, mozete mi verit...dokonca sa denny trening stihnut pocas obednej prestavky..hoci to je tak raz do tyzdna, normalne chodim po praci..okrem toho, ze zhadzujem tukove bunky a naberam trochu svalstva, tak je to super aj na odreagovanie, vycistenie hlavy a mozem ist potom spokojna domov...a k tomu som este za 5 tyzdnov schudla 4,5cm z pasu a o nieco menej z bokov...co nie je na zahodenie!!!a tak sa (skoro) kazdy den s radostou prezliekam do teplakov a idem sa na 20minut zapotit ;))hihi...a este ma to k tomu aj bavi..
..ale dost bolo o zdravej strave a pohybe...tretou temou na par riadkov je moj chrup..to bude ale ozaj iba par riadkov, lebo len co si na to spomeniem, tak ma zase cely boli...takze strucne...ked som bola doma v juli, tak som si dala zaplatat par kazov (na dvakrat)...a bohvie preco, ci kvoli nedostatku casu, ci dorazu na detail, som po jednej oprave ostala s vacsou medzerou medzi zubami ako je bezne a logicky sa mi tam zachytavalo vsetko jedlo...a tym myslim vsetko...cize som po kazdom jedle musela pouzivat zubnu nit a poviem vam, lezie to na nervy a nielen do zubov...okrem toho to zacalo aj dost boliet, vsak necudo, ked som to tyrala par razy denne...a tak som sa po vidine vykonavania tohto ukonu do dalsej navstevy svk zhrozila, vygooglila som si najblizsieho zubara v Drume a isla sa objednat...mila sestricka ma objednala na dalsi tyzden a tak som si tam minuly utorok pricupitala za vydatneho dazda..s doktorom sme pokecali, povedala som mu presne, co mi robi potiaze(to som si aspon myslela) a dal sa do prace..na moje prekvapenie ordinacia vyzerala o dost horsie ako u nas, neviem, taka tmava, a tak celkovo mi to neprislo nic extra za tie peniaze, co si pytaju..ale tak o tom som si mohla iba polemizovat, kym som s otvorenou papulkou cakala, kym v nej vykona, to co ma...netrvalo to hadam ani 10-15 minut, uz som platila na nase pomery a moje podvedome krutenie hlavou €95 a cupitala nazad v dazdi do roboty...ale ten chrobak pochybnosti tam uz hlodal cestou nazad...a mala som pravdu..po dokladnom prezreti jeho roboty som zistila, ze mi zpalatal nespravnu medzeru!!!!!!zub trafil, ale medzeru opravil opacnu...a tak po malej dileme a rozprave v office som sa tam uz o pol hodinu (stale za vydatneho dazda) vratila a pozadovala napravu...na moje (mile) prekvapenie som sa jej aj dockala...vzali ma nazad a doktor opravil teraz uz spravnu medzeru..a tak som tam v utorok prichadzala s dvoma ciernymi plombami a jednou bielou, v utorok poobede som odchadzala s troma bielymi a opravenou medzerou...a zatial sa to javi fajn..sice som o par desiatok eur lahsia, stale si opakujem, ze som dostala "bogof" - buy one get one free- dva za cenu jedneho...a hadam mam na cas dlhy pokoj...a ze moja zubarska odyssea si nateraz da dobre dlhu pauzu....

...ufff....tak to by asi bolo nateraz aj dost, ci???citania a citania...pripadne otazky su vitane a budu urcite zodpovedane...

...prajem prijemnu dobru noc a tiez zvysok vikendu....pa

Žiadne komentáre: