26. augusta 2012

O lete a o živote...

Všetko má vraj svoj čas. Súhlasím. A nielen preto, že je to skvelá výhovorka pre 11-mesačú odmlku v blogovaní. Ale preto, že je to fakt. 

Mám rada august. Neviem presne, kvôli čomu najviac. Ale asi kvôli tomu, že v auguste sa vždy niečo deje. A to nejako viac ako v ostatných mesiacoch. Veľa kamarátov ma narodeniny, čo značí, že počet oslavných zoskupení sa priamoúmerne zvyšuje, rovnako ako taka obyčajná radosť zo života a hladina endorfínov (a sem tam aj alkoholu, však sa poznáme!). Obyčajne sa s letom a augustom spája aj pekné alebo aspoň rozumné počasie, čo určite pridáva tomu všeobecnému pocitu altruizmu. Tento faktor však možno (aspoň tento rok) tunák opomenúť. Keď sa tak nad tým zamyslím, rosničku v írskej televízii by som asi robiť nechcela. A ani predpovedača počasia. Ja totiž preferujem zvestovať pozitívne správy!! Hoci na druhej strane, človek by neveril, ako sa potom dokáže tešiť z takých banalít ako je deň bez dažďa. Čiže na niečo to mozno bude predsalen dobre.

Tento rok je to moj extra oblubeny mesiac, lebo don spada aj moja (dlho a túžobne očakávaná) dovolenka..teda aspoň jej začiatok..a tento rok to bude stáť za to!! Smer: Spojené Štáty Americké, rozumej USA. A tak, sediac v odletovej hale čakajúc na boarding dopisujem tento príspevok, ktorý je prvou lastovičkou tohto leta..čím chce básnik povedať, že medvedík sa prebral zo spánku a rozhodol sa vydať na cesty...a dokumentovať..

Takže, po prísnom pohľadu colného úradníka pri ktorom mi nebolo všetko jedno lebo tie sendviče v kufri možno predsalen nie su dovolené, a jeho následnom vyhlásení“ „Listen now.... have a great time over there!“ mi už nič nestojí v ceste za dobrodružtstvom!!:)))

Do skorého čítania!! A tentokrát to myslím vážne!! :)

Žiadne komentáre: