6. januára 2008

Sunday bloody Sunday...

Lepsie sa to vystihnut neda...trcim v robote, nikde nikoho, nedela vecer ako zabita..ale to nie je na celej veci to najhorsie..to sa udialo vcera..a sice, povedat to pekne, bez zbytocnych emocii a expresivnych vyrazov> nasilne mi boli odcudzene predmety osobnej potreby, konkretne osobne doklady vratane vodicskeho opravnenia, znacna suma penazi, kluc od auta, bankomatova karta, dioptricke okuliare, kozmetika a este par veci nizkej hmotnej ale vysokej emocionalnej hodnoty. Pre tych z vas, ktori nestudovali pravo alebo aspon ekonomiu, ukradli mi tasku se vsim vsudy..zachranil sa iba telefon, ktory doma ostal na nabijacke..vdakabohu...no ale poporiadku..vcera, celkom pekny sobotny den, zacala sa mi pracovna doba o pol tretej poobede. Po prichode som si odlozila moju novu peknu Camel tasku do nasej private area, rozumej na zabradlie schodov do skladu v podzemi, priamo za recepciou, za dverami s magnetickym otvaranim a kodom..po prestavke, asi o pol siedmej som si sla vybrat balzam na pery a ako pozeram, tak pozeram, tasky nieto. A nielen mojej, ale ani Michaelinej, mojej kolegyni..obe boli fuc. Najskor sme prehladali vsade mozne recepciu, ze ci ich len niekto neodlozil, potom vsetky mozne aj nemozne priestory, no bez ocividneho uspechu... po mojom natlaku na Late Duty Managera on osobne, spolu s Bar managerom pozreli bezpecnostne kamery z vchodu a vysledok sa dostavil. Neznamy muz zaparkoval na aute priamo pred hotelom, siel rovno do spominanej sukromnej casti, otvoril si dvere (pod kodom), zobral tasky a zmizol von a odfrcal na aute. Mal cierny kabat a bledu bejzbalku, a ocividne preliaceny kabat, pod ktorym boli nase tasky!!!Po tomto objave sme zavolali miestnu Gardu, prisli do 10 min, spisali zapisnicu, pozreli si tie zaznamy a povypytovali sa, co bolo v tych taskach a odisli. Ale aspon ake take dobre spravy boli, ze maju popis auta, popis pachatela, registracne cislo auta a tak..tak len dufam ze ho najdu a poriadne nakopu do guli..s prepacenim, ale emocie sa v tomto pripade tazko ovladaju..Co je ale najhorsie, je to, akoby mi odtali ruky, nemam totizto ziadny transport, kluc od auta, ktory bol v tej taske, bol jediny, po druhy dnes isiel Pitko k predchadzajucemu majitelovi, ale ten pravdepodobne nema imobilizer, cize asi nebude fungovat. Ved uvidime. Okrem toho, vsetky doklady a veci si teraz musim vybavovat nanovo, co je len hroza pomysliet. Dnes vecer je rozluckova party s Andreasom, kolegom, ktory odchadza do Nemecka, tak ani nejdem domov. Po a) nemam velmi ako a po b) rano o desiatej robim, tazke to nema ani zmysel. Este sice neviem, kde presne budem spat, ale vsak hadam dakoho ukecam :). No dobre, idem sa este zo dve hodiny nudit, a potom sa asi opijem, lebo mam taku naladu, ze chcem zabudnut na vsetko...
Majte sa krasne, piste basne..
xxx

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Ahoj Zdenka. Joj moja tomu sa hovori pech. Ale fakt nerozumiem tomu ako sa tam ku vam ten chlap dostal, ved to musel mat kod alebo kluc alebo daco nie? Je to na faka. Ale nedaj sa, budem drzat palce nech toho hajzla chytia. Potom napis ako to dopadlo.

jancha povedal(a)...

ahoj draga... tak tomu sa fakt vravi vrele privitanie v zemi irskej. Pisem ti uz z rodnej hrudy, vcera sme ako-tak uspesne pristali v tejto sedo-sivej mokrej realite a pomaly sa preberam k vedomiu... stale sa u mna dostavuje 7hodinovy posun... hehe..
Dufam, ze sa veci daju doporiadku a ze nezanevries na krajinu skvelych zarobkov:)) Mimochodom tvoj dragan uz financne prispieva do rozpoctu??? cmukajzeeee posielam...