2. januára 2008

Šťastný a nový...


Veru veru, prehupol sa rok..na dvetisícôsmy..tak všetci, ktorí toto čítate, užite si ho v zdraví a šťastí..nájdite, čo hľadáte, straťte to, čo nepotrebujete, nechajte si to, čo je Vášmu srdu milé...
K oslavám Nového roku sa vrátim len pár riadkami, nakoľko boli veľmi pokojné a pohodové. Silvesterovský deň som strávila v práci, od rána do piatej a bol to viacmenej strašný deň, náročný, veľa ľudí sa rozhodlo, že posledný deň v roku je dobré stráviť sťažovaním sa a frflaním..no kto to má potom počúvať...bola som rada, keď som odtiaľ konečne vypadla..ešte som šla nakúpiť artefakty potrebné na romantické vítanie nového roku: vínko, sviečky, chrumky a tak podobne...spolubývajúci sa rozhodli, že idú na poslednú chvíľu niekam na party, tak sme mali dom pre seba a papučovému silvestru nič nestálo v ceste.. :) hihi...nachystali sme si pekne krásne jednohuby, všetky chrumoty, potrebné množstvo alkoholických a nealkoholických nápojov a leňošili...nádhera...na mne sa prejavila únava z práce, tak som po polhoďke po prípitku zadriemala a zobudila sa až na Nový rok..a ako všetci vieme, ako na Nový, tak po celý..v duchu tohto hesla sme sa snažili prežiť zmysluplný a hodnotný deň..dokonca sme šli do prírody, čo je potešiteľné :)myslím, že zámer sa nám podaril...nádherný day off...ten mám ešte aj dnes, tak vymýšľame, čo urobíme dnes...vonku pekne svieti slniečko, tak to treba využiť..však takých príležitostí nie je veľa...tak skončím s písaním, nech sa nezamračí...majte sa krásne, píšte básne, alebo aspoň komentáre a maily, a nezabudnite si plniť predsavzatia!!!!

Žiadne komentáre: