25. decembra 2007

Irsko- slovenska kucharka, cast druha, alebo Merry Christmas to all of you!!!


Dnes, v utorok, po nasom Prvy sviatok vianocny, som v praci a nudim sa..vsetci, co mali prist, prisli, ti co mali odist, odisli..teraz je 5 hodin popoludni a ja tu mam byt az do 11..nadhera...cas nam tu vyplnuje zatial jeden spusteny poziarny poplach..na vine bola sviecka...milujem Vianoce...
ale vazne..vcera som tiez cele doobedie az do pol stvrtej stravila v praci, cize Stedry den som zacinala povinnostami...ale to nebranilo tomu, aby sme si nemohli uzit Vianoce ako sa patri..aby som ostala verna nazvu tohto prispevku, cele poobedie sa tocilo okolo pripravy sviatocnych pokrmov...nakoniec sa nas v dome zislo 10 na veceru, preto bolo treba nachystat celkom slusne mnozstvo jedla..bola to ceskoslovenska zostava, a ako sa neskor ukazala, velmi vtipna a vesela..pekne sme teda prestreli, vsetko ako ma byt, na veceri sa objavili ako prvy chod oblatky s medom a cesnakom, jablcko, ovocie, polievka, teda rovno dve, hubova a slepacia, dva druhy zemiakoveho salatu a samozrejme, ryby a rezne..tie posledne menovane sme pripravovali my s Pitkom, a celkom sa nam podarili. (Pozor na prilisnu samochvalu...:) hihi..tak sme sa vsetci svorne navecerali, podla tradicii a isli rozbalit darceky..chceli sme vsak pockat na dalsich dvoch ludi, co sme aj urobili a tak sme si prekvapenie odlozili o dalsiu hodinku..ale nakoniec bol Jezisko velmi stedry, oplatilo sa cakat, tak som sa vytesovala z novych papuc, tricka, prisvesku od Swarovskeho a este inych milych malych vonavych malickosti.. milujem Vianoce...:)aby nechybala ani vianocna rozpravka, pozreli sme si Polarny express a Shreka..a popijali, jedli kopec vianocnych sladkosti, slovenskych, irskych, ceskych, vsetkych moznych, bavili sa, uzivali si vianocnej atmosfery az do skorych rannych hodin, ako by povedal bard..Sice sa rano nikomu nechcelo upratovat ten bordel, co odhalilo ranne slnko, ale svojpomocne sme dom uviedli do pouzivatelneho stavu..ja som poobede isla do roboty, tak som bohuzial zmeskala dalsie rezne, ale co uz, trochu postu po tolkej prezierke nezaskodi :) dnes je tu strasna nuda, este aj na konci tohto prispevku, od jeho zacatia sa nic nezmenilo, iba s par ludi vymklo, stratilo kluce od izieb, trebalo vyvarit nejake detske flase, zopar telefonatov a tot vsio. Do jedenastej sa tu zosalieme... musim vymysliet nejaku hru ..napr. hadaj na co myslim ..ocna rohovka?..flak?..abeceda?..to by malo zabrat nejaky ten cas...
V celom tom zhone som Vam vsetkym zabudla zapriat krasne Vianoce, preto tak cinim teraz..
Uzite si tieto dni v radosti a pohode, zabudnite na zhon pracovnych dni, prejedajte sa, pite, co vam hrdlo raci, pozreajte televizor bez vycitiek, spievajte si koledy, vyjedajte kolekcie zo stromceka, jednoducho, vianocujte.... :)

...xxx...

Žiadne komentáre: