18. decembra 2007

Christmas Party a iné...


















Dnes je utorok, mám voľno a pozerám, že na zápiskoch už dlho nič nepribudlo, tak to skúsim napraviť. Všetko je fajn, pokojne si žijeme zo dňa na deň aje nám dobre. Včera sme išli poobede do centra, Piťko mal jedno interview, tak som si s ním spravila výlet, bolo fajn, ale už tam cítiť ten vienočný ruch, mesto bolo neuveriteľne lné ľudí, vo všetkých obchodoch, na uliciach, ale hlavne celé bolo rozsvietené..a nielen vianočnými stromčekmi, ale hlavne autami v zápachach, okolo takej piatej poobede..M50, čo je výpadovka z mesta bola ten najväčší vianočný stromček plný červených svetielok brzdiacich a stojacich aút..zvykne sa jej hovoriť aj najväčšie parkovisko v Dubline a v tomto čase predvianočnom to zdá sa platí dvojnásobne..do centra autom nechodíme, však načo.. tak sme si to mali možnosť vychutnať z autobusu, celkom zaujímavý pohľad :) .. pochopila som význam reklamy miestneho McDonaldu: McDrive- jediná výhoda vlastnenia auta v Dubline..inak vám je totiž naozaj úplne nanič...pešky sa rozhodne pohybuje človek rýchlejšie, aspoň v centre centre určite...
V práci je fajn, aj keď teraz do štvrtku do nedele makáme ako draci, lebo stále sú tam nejaké akcie typu vianočných večierkov pre x ľudí, tak je ich tam niekedy vyše hlavy...ale aby sa nepovedalo, odmenili aj nás, prichystali nám vianočnú party pre zamestnancov Marriottu. Bola v nedeľu a bolo úplne úžasne..Konala sa v neďalekom hoteli Moyvalley, tiež 4 hviezdy, ale iný štýl ako náš, taký modernejší...veľmi pekný...potom ako som o pol siedmej skončila v práci, za 15 minút sa prezliekla, obula nové topánky s neprimerane vysokými podpätkami, ktoré som za rekordný čas kúpila pred dvoma dňami v populárnom obchoďáku, ešte prehrabla vlasy a zaklipkala očami do zrkadla, nasadli sme celá banda na autobus, ktorý nás odviezol na inkriminované miesto a začala sa zábava...všetci vyfintení ako sa patrí, no na nespoznanie..začalo sa to drinkami v bare, potom nenásilným presunom k bufetu a lukulským hodom...dávali sme si z dobrôt, čo nám nachystali, v rámci hesla, zadarmo nech aj črevá dotrhá, zalievali to vínom a inými tekutinami a popritom tancovali ako dávno nie...vskutku úžasná atmosféra, všetci boli takí zlatí, tešili sa, že sa vidia aj inak ako v práci, v červeno-čiernej uniforme a s menovkou, ale takí veselí, usmiati, ako sa na správnu party patrí...čo bolo ešte veľmi oceniteľné, bola najmä prítomnosť našej generálnej manažérky a jej zástupcu, ktorí sa nijako nelíšili od ostatných a bavili sa...ako normálni smrteľníci...
hlavná zábava trvala asi do pol jednej, potom to dj začal baliť, a odchádzal posledný autobus..niektorí si v hoteli prenajali izby, tak tam ostávali, ale ja som si zavolala súkromný taxi (iniciály M.P.) na ten večer a tak som prišla domov okolo tretej, nadšená, ustatá, vytancovaná a veselá...na druhý deň som mala našťastie voľno, tak som mohla spať, dokedy si telo žiadalo, rozumejte asi do jednej :)..ale ozaj to stálo zato...len ma včera ešte celý deň strašne boleli nohy a trochu aj hlava :)nuž čo, všetko si žiada nejakú tú daň...
dnes mám tiež voľno a tiež je jedna party, odchádza jeden chalanisko z roomservicu, Nemec, taká veselá kopa...no a robí rozlúčkovú party, ale je to v Enfielde, čiže by som musela šoférovať tam, popíjať nealkoholické nápoje a ísť o pol dvanástej nazad, lebo Piťko dnes do dvanástej robí, tak by som ho šla vyzdvihnúť..v rámci šetrenia (peňazí, času a vlastného zdravia) som sa rozhodla túto party vynechať a Piťko šiel do roboty autom..tak sa moja dnešná misia osobného šoféra skončila a môžem sa venovať iným činnostiam..ako napríklad, mám v pláne napiecť nejaké vianočné dobroty, len ešte musím nájsť nejaké plechy..a alterntívne suroviny..k takým veciam ako je kypriaci prášok, vanilkový cukor, hladká múka 00 extra či tortové oblátky..no uvidíme..teda hlavne ja sa už vidím, ako blúdim po Tescu a zmätene hľadám niečo použiteľné...veď každoádne napíšem, ako to dopadlo...
zatiaľ vám prajem bezbolestné prípravy na Vianoce, žiadne ujmy v preplnených obchodoch, vydarené kulinárske pokusy a veľa nápadov na darčeky.....

Žiadne komentáre: