5. decembra 2007

Pracovne nasadenie...

hlavne dnes je uplne ubohe, par odchodov, par prichodov, nic podstatne sa nedeje..teda mam cas napisat nieco aj z prace..a preto dnes bude chybat poriadne diakritika..sice oproti mne sedi sef, ale do pc mi nevidi, takze pohoda. Dnes som prvykrat prisla do prace sama, podotykam, ze na auticku..co je dost neuveritelne, hlavne pre mna, prisla som bez zabludenia, zraneni, ublizenia na zdravi inym osobam ci majetkom..a ani to velmi neskripalo...hihi..len ta dvojka ma este velmi neposlucha, ale to chce cas..uz sme sa trosku skamaratili, tak uvidime, co na to povie vecer..este som asi velmi nepisala, ako to tu chodi, v hoteli Marriott v Enfielde, tak dnes to mozem trosku priblizit..na recepcii su vacsinou dvaja ludia plus manazer, ktory sedi oproti recepcii. Ranna zmena je od 7 do 15.30, poobedna zacina 14.30 a konci 23.00. Ja teraz robim na oboch zmenach, co znaci, ze zacinam o 11 akoncim o 19.30, alebo zacinam o 9 a tak dalej..je to vlastne pokrytie zvysenej prevadzky v obdobi odchodov a prichodov, ale tak ono to cele zalezi od toho, ako to nas manager vymysli..v podstate cez vikend je tu pokoj, nie je tak vela hosti, roshambo zacina v piatok poobede a konci v nedelu poobede, pretoze normalne je tu v piatok vecer a v sobotu svadba alebo ina zurka, a tu je zvykom spravit svadbu a pre vsetkych hosti najst aj ubytovanie v blizkom okoli..tak sa mozeme aj roztrhat..vacsinou je v piatok a sobotu vecer 100% obsadenost, cez tyzden tak okolo 40%. Co sa tyka prace na recepcii, je to zaujimave najma v tom ohlade, ze kazdy den pride nieco nove a clovek musi byt pripraveny na vsetko..je priam neuveritelne, kolko hluposti a aj opravnenych poziadaviek mozu mat hostia a co vsetko musi taky chudak recepcny vediet vyriesit. Od toho, ako objednat taxik, ako kupit sampon, periny, postele, ktore je na ibzach, cez zapojenie playstationu, rozbehania wificka na laptope, udanie smeru do hotela (to lubia telefonovat casto), otvaracie hodiny vsetkych moznych aj nemoznych prevdzok, rezervovania ubytovania, prehladu atrakcii, ktore su nablizku, no proste kopec kopec veci...
A okrem toho, nase pracovne prostredie sa momentalne vyznacuje celkom nizkou teplotou sposobenou prievanom, pricom tie sproste dvere za dva tyzdne nikto neopravil..je to priam neuveritelne, ze 4-hviezdickovy hotel sa nezmoze na jednu opravu vchodovych dveri..tak nas to aspon spaja v spolocnych nadavkach a hromzeni na vonkajsie pocasie, ktore je viac nez pod psa...dufam, ze do Vianoc to opravia..apropo Vianoce, pytala som sa, ako budeme robit, tak mi bolo povedane, ze budem robit bud Vianoce alebo Silvester, ze jednu zmenu bude mat kazdy..tak sa teraz neviem rozhodnut..uvidime, dohodneme, naplanujeme..a potom niekto chyti ceruzku a zmeni to..hihi..
Co sa inak tyka recepcie, sme tu teraz siedmi, dvaja Iri, traja Nemci, jeden Juhokorejcan a ja..cize celkom pekna zmeska, niekedy to robi sarapatu, ale vacsinou je to v pohode. Dnes mi kolega povedal, ze je na plane nejaka spolocna party, len pre recepciu, na utuzenie vzajomnej kolegiality :)hihi, tak uvidime, co z toho bude..
no nic..este stale tu nie je nic poriadne na robote, ale hadam by som mohla poslat aj zopar mailov do dalekych krajin alebo pobrowsovat na webe a pohladat si nejake vianocne darceky, haha..aj tak som uz celkom prekrocila dennu davku slov vytukanych do klavesnice, tak mi to nemajte za zle..opatrujte sa a pozor na smyklavku!!!

P.S.> Vyslovme vsetci jedno velke DAKUJEM a HURAAAA..lebo nam konecne opravili dvere a uz nedrkoceme zubami...:)




1 komentár:

Unknown povedal(a)...

a ked jazdis vlavo, tiez davas prednost zprava?:)