3. decembra 2007

Už by sa aj patrilo...

napísať niečo aktuálne, lebo však ako tak pozerám, posledný záznam je tu spred dvoch týždňov..Ale je na to jednoduché vysvetlenie, keď som sa za posledné dva týždne vracala z roboty domov, ledva som sa najedla a už ma zalomilo..bolo to spôsobené druhom prepravy z hotela do Newcastlu, ktorý ako som už spomínala trvá s dobrými poveternostnými podmienkami a trochou šťastia dve a pol hodiny. Problémom však naďalej ostávali príliš skoré a príliš neskoré zmeny, ale povedzme si pravdu, aj preprava samotná..veď koho by stále bavilo každé ráno aj každý večer stáť niekde na zástavke, niektoré dni aj mrznúť a donekonečna čakať, kým nejaká tá žltá potvora pristaví a pri ďalšej dávke šťastia bude mať vpredu aj správne číslo..keď človek stojí na zastávke, čaká a čaká a čaká a všetky autobusy v tej chvíli idú opčným smerom (a ešte majú provokatívne reklamy typu: "the magic of dublin city centre"), no je to vskutku, ako to povedať, na nervy...vie to výborne pokaziť náladu, unaviť a rozzúriť..a zápchy, čo sa každodenne tvoria, či ráno, či večer, je to veľmi účinný anger management...preto sme sa rozhodli nájsť iné riešenie..do úvahy prichádzali dve, po a) sa presťahovať niekam bližšie k Enfieldu, alebo po b) kúpiť autíčko..vyhrala možnosť b. a preto pred naším domom už nejaký ten deň parkuje malý čierny diabol, ktorý naozaj jazdí ako drak..najmä so mnou za volantom ... fiat cinquecento, veľkosťou úplne ideálny pre tunajšiu mestskú dopravu a hlavne pre moje šoférske zručnosti..po rýchlom vybavení všetkých formalít ako prevod vlastníctva a poistky už spokojne môžem spávať s pocitom, že na druhý deň nemusím pol dňa prežiť v mhd...moje jazdenie síce má ešte celý roj múch, a zatiaľ vždy sedel na sedadla spolujazdca Piťko (a hromžil, modlil sa a predýchaval), no hádam sa do toho časom dostanem..hihi..to mám za to, že som doma zanedbávala prax..
Inak je všetko v najlepšom poriadku, Piťko síce ešte nemá prácu, ale tak zatiaľ to tak bytostne nevadí, stále sa mu ozývajú z nejakých firiem, že postupuje do ďalšieho výberového kola a ozvú sa mu o sedem dní a tak podobne..aspoň mám zatiaľ vždy navarené, keď prídem domov z práce..aproppo práca..stále sa učím nové veci, každý deň sa nájde aspoň päť vecí, ktoré som predtým nevedela..teraz robím väčšinou tak, že pondelok a utorok mám voľno a do konca týždňa som v robote..nie je to výhra, lebo cez víkend je najviac roboty, v piatok poobede, v sobotu ráno, v sobotu poobede a v nedeľu ráno..a vždy mi vyjdú z týchto štyroch aspoň tri zmeny..v piatok a sobotu máme veľké akcie, svadby, v sobotu bola napríklad o 333 ľuďoch, čo sa odzrkadlilo aj na tom, že som zase vypomáhala na c&b, čo značí v obsluhe..ako zmena fajn, tak ešte dúfam, že to bude aj preplatené ako extra hours..máme teraz nového šéfa, je to Ír, nikdy u nás nerobil, ale v inom Marriotte, je taký, no čo ja viem..snaží sa zavádzať novinky, nič sa mu nelúbi, všetko chce hneď zlepšovať..no ale čo už, musíme to akceptovať a uvidíme, čo sa z neho vykľuje..
Ako som písala, mám v pondelok a utorok voľno, čo značí včera a dnes..tak sme to náležite využili a išli vybaviť zvyšné formality a trochu sa potúlať po vianočných obchodoch..a naozaj len trochu, lebo človeka to veľmi rýchlo prestane baviť, v tom množstve ľudí a dusnej atmosfére..všade samé stromčeky, darčeky, akcie, obchody plné do prasknutia, kopec somarín (však idú vianoce, tak prečo ich zase raz neskúsiť predať), no je to vyčerpávajúce :) .. tak sme sa pekne krásne vrátili domov, uvarili si dobrý obed, a vychutnávali si zvyšok dňa (ktorý bol mimochodom aj našim druhým výročím a obom nám to znelo neuveriteľne)...no čo vám poviem, vydarený dník..
Dnes máme namierené do centra, aspoň pozrieť, čo nové a chceli sme sa ísť pozrieť do prístavu, vidieť more, no počasie je proti nám..zatiaľ čo včera bolo super, dokonca aj slniečko svietilo, dnes po ňom niet ani chýru ani slychu a mrholí s prechodmi do dažďa..avšak v rámci hesla "zvykajte si", skúsime premocť lenivosť a ísť do zimy....
Myslím, že som vlastne zabudla napísať našu adresu, kam môžete posielať vianočné pohľadnice, darčeky, vianočné pečivo a iné veci, čo vám napadnú..nuže:
2 Main Street
Newcastle
Dublin 22
..s PSČ si starosti nerobte, také tu neuznávajú a pošta chodí beztak celkom spoľahlivo..
No a v prípade, že by ste chceli potešiť aj inak: +353 85 824 17 12 ... vopred ďakujem :)
A čo by som vám tak ešte..asi nič, lebo život tu plynie celkom pokojne, a dostávame sa do koľají, ktoré sme hľadali...preto na koniec už iba pribalím na začiatok foto nášho autíčka...majte sa krásne, milujte sa a chystajte sa na Ježiška :)

2 komentáre:

Ales Solar povedal(a)...

Ahoj Zdenka, som rad, ze sa Vam dari a rozbiehate sa v cudzom kraji. Som si isty,ze okrem pocasia budete casom spokojny so vsetkym. Opatrujte sa
Ales

jancha povedal(a)...

ahoj zdenuska...no teda ten cierny diabol..to je teda prekvapko..a zivo si viem predstavit Pita ako spolujazdca...nebolo to nedavno, co si hrdinsky soferovala okolo Tesca:)) Vidim, ze ste sa uz celkom zabyvali..dufam, ze sa vam bude aj nadalej darit a ze Pito coskoro prispeje do rodinneho rozpoctu:)) Ja akurat predychavam nejake bolesti hrdla a priedusiek, lebo sme zase v Mexico City a tie zmeny nadmorskej vysky nie su bohvieco... No a vtipne je ze kym sme tu, tak majitel bytu v TT, ho predal, takze okrem prace, si od februara mozem hladat aj byt. Po klavesnici mi tu akurat beha kamaratkina fretka, tak snad sa to bude dat citat..hehe..opatrujte sa milankovci a snad sa coskoro vidime... cmuq